Türküler Üstüne

28 Eylül 2009 by M ü z i K ü l t ü R
Paylaş
Nazım Usta'nın bu dizelerini ilk defa liseye başladığım yıl okumuştum. Beni derinden etkilemişti. Benim seçtiğim yoldu türküler ya da türküler yoldu ben o yola düşmüştüm.Yıllar geçti sebebim oldu, nefesim oldu, aklım, fikrim, zikrim oldu, ekmeğim aşım, yazım, kışım oldu türküler. Hiçbir zaman unutmadım bu dizeleri ve yaşadım birer birer. İşte bu yüzdendir şu dizelerin dökülüşü yüreğimden.




Bir türküdür yaşamak
Yaşamaktır bir türkü
Yarısını sen söyle,yarısını ben
Sen yaşamak ol,ben türkü.


Ulaş Kurtuluş (Haziran 2008-Cihangir)


Emekle, yaşamdan aldıklarımızı vermekle, paylaşmakla, dostlukla, sevmekle, herşeyin daha güzelleşeceğine olan sonsuz inancımla, bu muhteşem dizeleri sizlerle paylaşmak istedim. Canınıza değsin..........

İNSANLARIN TÜRKÜLERİ KENDİLERİNDEN GÜZEL,
KENDİLERİNDEN UMUTLU,
KENDİLERİNDEN KEDERLİ,
DAHA UZUN ÖMÜRLÜ KENDİLERİNDEN.
SEVDİM İNSANLARDAN ÇOK TÜRKÜLERİNİ.
İNSANSIZ YAŞAYABİLDİM
TÜRKÜSÜZ HİÇBİR ZAMAN.
KADINLARIMI ALDATTIM,
TÜRKÜLERİNİ ASLA
HİÇBİR ZAMAN ALDATMADI BENİ TÜRKÜLER DE.
TÜRKÜLERİ ANLADIM HANGİ DİLDE SÖYLENİRSE SÖYLENSİN.
BU DÜNYADA YİYİP İÇTİKLERİMİN,
GEZİP TOZDUKLARIMIN,
GÖRÜP İŞİTTİKLERİMİN,
DOKUNDUKLARIMIN,ANLADIKLAR
IMIN
HİÇBİRİ,HİÇBİRİ
BAHTİYAR ETMEDİ BENİ TÜRKÜLER KADAR.


NAZIM HİKMET RAN

Yazıcıya Gönder
Posted in Etiketler: | 0 Comments »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

M ü z i K ü l t ü R. Blogger tarafından desteklenmektedir.